Flap Yazılım, Teknolya Bilgi Teknolojileri A.Ş, Yazılım satışı, Yazılım desteği, Bilişim sektörü, Türkiye yazılım sektörü, Yazılım ihracatı, Kurumsal yazılım, İzmir yazılım firması, Denizli yazılım firması, İstanbul yazılım firması, Çözüme odaklı yazılım, Müşteri memnuniyeti,

Donanım fiyat, Reklam yazılımı, Güvenilir yazılım firması, Yazılım markası, Yerli yazılım, Flap markası, Yazılım geliştirme, Yazılım desteği Türkiye, Kurumsal yazılım çözümleri, Özel yazılım projeleri, Yazılım inovasyonu,

Teknoloji danışmanlığı, Ön Muhasebe Çözümleri, Restaurant Çözümleri, Barkodlu Satış Çözümleri, Servis Çözümleri, Online Çözümler, E-Çözümler, e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-Defter, e-Müstahsil, KEP, e-İmza, Ön Muhasebe Çözümleri,

  • tr
Servis Çözümleri

Servis Çözümleri

Flap Yazılım, "Başarıya ulaşmayı sağlayacak güçlü bir vizyonla inanmak, başarmanın yarısıdır” felsefesiyle faaliyet göstermektedir.

Raporlama
Servis Modülü ile hem bakım çizelgelerine bağlı dönemsel olarak tekrarlayan servis faaliyetlerini, hem de önceden planlanmamış, müşteri servis çağrılarına dayalı olan tek seferlik servis emirlerinin takibini ve raporlamasını yapabilirsiniz.
Servis Randevu Kaydı
Servis randevu kaydıyla müşterilerinizin istek ve şikayetlerinizi tutabilirsiniz. Tarihleri garanti durumu, ürün içeriği gibi detayları sorgulayabilirsiniz. Personel atayabilirsiniz.
Zaman Kazandırır

İhtiyaçlarınıza en iyi çözüm olmak için geliştirdik. Her gün daha iyisi olmak için var gücümüzle çalışıyoruz. Ar-ge ekibimizle yenilikleri takip ediyoruz. Bir çok modülümüz sayesinde tek bir programla herşeyi kontrol altına alacaksınız.

Özelliklerimiz

  • Müşterilerinizin servisinize getirdikleri tüm ürünler veya verdiğiniz tüm hizmetler için servis fişi oluşturabilir
  • Servise gelmeden önce randevu kaydı açarak randevu uyarılarından faydalanabilir
  • Servis bakım sözleşmesi düzenleyerek bakım tarihi uyarılarından faydalanabilir
  • Servis fişlerinde teslim eden, teslim alan, teslim saati, ürün bilgileri, bildirilen arızalar ve yapılan işlemleri kaydedebilir

Diğer Özellikler

  • Müşterilerinizin servisinize getirdikleri tüm ürünler veya verdiğiniz tüm hizmetler için servis fişi oluşturabilir
  • Servise gelmeden önce randevu kaydı açarak randevu uyarılarından faydalanabilir
  • Servis bakım sözleşmesi düzenleyerek bakım tarihi uyarılarından faydalanabilir
  • Servis fişlerinde teslim eden, teslim alan, teslim saati, ürün bilgileri, bildirilen arızalar ve yapılan işlemleri kaydedebilir

Servis Çözümleri

Fiyat Politikamız

Servis Ekonomik Paket

Servis Çözümleri

15.000

  • Cari
  • Kasa
  • Stok
  • Fatura
  • Banka
  • Servis

Servis Standart Paket

Servis Çözümleri

30.000

  • Servis Ekonomik Paket
  • İrsaliye
  • Çek & Senet
  • Teklif
  • Seri No

Servis Profesyonel Paket

Servis Çözümleri

40.000

  • Servis Standart Paket
  • Sipariş
  • Depo
  • Etiket
  • Sayım